FIA je pred začetkom dirkaškega vikenda v Imoli izdala dve tehnični direktivi. Nekateri poznavalci menijo, da je ravno to bil vzrok za Red Bullov vzpon in McLarnov padec forme v primerjavi s preteklimi dirkami.
Ko so šefa Red Bulla Christiana Hornerja po VN Emilije Romanje vprašali, ali ga je forma njegove ekipe presenetila, je ta nemudoma odvrnil: “Nekako nas je veliko bolj presenetila slaba predstava McLarna.”
Ta komentar se zdi precej zanimiv, saj bi nenadna razlika v konkurenčnosti lahko bila posledica dveh tehničnih direktiv, ki jih je FIA poslala ekipam pred začetkom dirkaškega vikenda v Imoli. Prva od njih je temeljila na poročilu, ki ga je Red Bull nedavno poslal FII, glede komponent, katere je dovoljeno uporabljati za hlajenje pnevmatik.
Znano je, da pri Red Bullu že nekaj časa skrbno opazujejo hlajenje zavor na obeh McLarnovih dirkalnikih. Ekipa iz Milton Keynesa naj bi tako s termovizijskimi kamerami že pregledala hladilne sisteme zavornih bobnov, ki posredno vplivajo na temperaturo pnevmatik, in ugotovila, da takšnega hlajenja ni mogoče doseči zgolj z zrakom. FIA je sedaj jasno pojasnila, kaj je in kaj ni dovoljeno pri hlajenju pnevmatik in z njimi povezanih sistemov.
Druga tehnična direktiva govori o materialih in meritvah debeline drsnih plošč, ki so nameščene pod dirkalniki. Nekatere ekipe naj bi namreč našle načine, s katerimi so prestale teste, tudi če je bila drsna plošča prekomerno obrabljena. Nova direktiva sedaj zapoveduje vrsto materialov za drsne plošče in način njihove pritrditve. Tukaj se poraja vprašanje, katere ekipe, če sploh, so se posluževale trikov z drsno ploščo in kako je ta direktiva sedaj vplivala na višino njihovih dirkalnikov.
Zgolj ugibamo lahko, ali sta novi direktivi zares vplivali na konkurenčnost McLarna v Imoli. Toda jasno je, da je Emilija Romanja prinesla spremembo v razmerju moči.
Neverjetno – preberite si, kako deluje McLarnov genialen način hlajenja pnevmatik