Prihodnjo sezono Formule 1 bo Red Bull Racing prvič nastopal z motorjem, razvitim v lastni režiji, v sodelovanju s Fordom. V zadnjih letih je moštvo nizalo uspehe s Hondo, ki bo od naslednje sezone pogonske enote dobavljala Aston Martinu. Predsednik HRC Koji Watanabe je v pogovoru za AutoSportWeb Japan spregovoril o govoricah, da bi se Honda morda vrnila k Red Bullu.
Na vprašanje, ali bi Red Bull lahko spet uporabljal Hondine motorje, je Watanabe odločno odgovoril: “To je popolnoma nemogoče. Tudi če bi morali to storiti zdaj, je že prepozno za sezono 2026. Možnosti za to so nične.”
Honda bo od prihodnje sezone sodelovala z Aston Martinom, kjer so v ekipo pripeljali tudi vrhunskega oblikovalca Adriana Neweya. Watanabe priznava, da se veselijo novega partnerstva.
“Aston Martin je že podal več zahtev za izboljšanje konkurenčnosti. Ne vemo, ali so te zahteve prišle od Neweya, a poleg njega je v ekipi tudi Andy Cowell, ki je prej vodil Mercedesov motorni oddelek, zato zelo dobro razume motorje,” je razkril Watanabe.
“Za nas je prednost, da imamo na strani razvoja dirkalnika nekoga, s komer lahko vodimo takšne pogovore. Prejeli smo že zahteve glede postavitve motorja. Na tem trenutno dela skupina, ki jo vodi Tsunoda (Tetsushi, generalni direktor HRC za F1 pogonske enote) v sodelovanju z Aston Martinom,” je glede sodelovanja z Aston Martinom zaključil Japonec.
Medtem se partnerstvo med Red Bullom in Hondo počasi, a zanesljivo bliža koncu. Watanabe je opisal, kako poteka zaključek sodelovanja. “Uradna registracija podjetja (Honda Racing Corporation) je bila zaključena februarja 2024. Od takrat smo začeli zaposlovati osebje, septembra lani pa je bil zaključen prenos zgradbe z RBPT, nakar se je prva skupina zaposlenih že preselila.”
Max Verstappen pa se ne rabi bati, da bi Honda v preostanku sezone popustila. “Honda ne spreminja svoje odločenosti, da da vse od sebe z Red Bull Racingom in Racing Bulls na še preostalih dvanajstih dirkah.”
Pri Fordu so delili pomembne informacije o stanju projekta Red Bull Powertrains