Toto Wolff se je ostro odzval na vse glasnejše kritike novih pravilnikov za sezono 2026, s čimer je vrnil udarec Maxu Verstappnu, Charlesu Leclercu in Lancu Strollu, ki so izrazili zaskrbljenost zaradi prihajajoče preobrazbe Formule 1. Nova era bo prinesla razmerje 50:50 med električnim in klasičnim motorjem z notranjim izgorevanjem, kar mnogi dirkači vidijo kot grožnjo surovemu DNK športa.
Wolff, čigar ekipa Mercedes naj bi bila najbolje pripravljena na prihod nove hibridne dobe, vztraja, da Formula 1 ostaja zvesta svojim koreninam. “Navijači morajo uživati ob gledanju Formule 1, ta pa mora ostati to, kar je vedno bila – šport vrhunskih zmogljivosti. Najboljši dirkač in najboljši stroj naj zmagata. To je tisto, kar moramo dostaviti navijačem,” je Avstrijec povedal novinarjem.
Ob tem je zavrnil namige, da bodo novi dirkalniki manj vznemirljivi za dirkače. “Nekateri dirkalniki so bili v preteklosti res zabavni za vožnjo, prav tako nekateri kompleti gum, drugi pač ne. Na koncu se vsi prilagodijo.”
Priznal je, da bo upravljanje novih sistemov dovajanja energije velik izziv, a ga vidi kot priložnost za inovacije. “Če gledamo današnje simulacije, je zelo težko natančno vedeti, kako bo prihodnje leto. Gre za izjemno zahtevna pravila, saj bo treba na določenih stezah energijo razporediti čez celoten krog. Jasno je, da je trenutno še zahtevno, a tempo inovacij je ogromen in tako je bilo vedno v Formuli 1. Verjamem, da gremo v pravo smer.”
Ob tem pa je hitro spomnil, da za nostalgijo po kričečih V12 motorjih v današnji Formuli 1 ni prostora. “Vprašajte dirkača, kaj si želi, pa bo odgovoril: najboljši dirkalnik, najmočnejše in najbolj oprijemljive gume, brez degradacije, 1000 konjev in atmosferski V12. To bi oboževali, a smo v drugi dobi. To je danes Formula 1.”
Ali bo Formula 1 naslednje leto zaradi velikih razlik uvedla sistem izenačevanja konkurenčnosti?