George Russell je po dirki Formule 1 za VN Madžarske predstavil precej nenavadno teorijo o tem, zakaj je Charles Leclerc v zadnjem stintu močno upočasnil. Britanec je prepričan, da je težava podobna tistim, ki Scuderio pestijo že skozi celotno sezono.
Leclerc je bil v prvih dveh stintih dovolj hiter, da je ostal pred obema McLarnovima, a v tretjem in zadnjem stintu mu je tempo močno padel, kar ga je izločilo iz boja za zmago in odprlo prosto pot Russellu, da ga napade. “Videlo se je, kako počasen je bil, zato sem predvideval, da nekaj ni v redu. Ne bo vam povedal, da so bili blizu temu, da bi jih diskvalificirali,” je za Sky Sports pomenljivo povedal Britanec.
Ferrari naj bi se skozi celotno sezono 2025 boril s težavo, povezano s sesedanjem zadnjega vzmetenja, kar se omenja tudi kot razlog za njihovo dvojno diskvalifikacijo na Kitajskem. Od VN Belgije dalje je ekipa iz Maranella uvedla prenovljeno zadnje vzmetenje. Russell pa meni, da so se pri Ferrariju zmotili pri izračunu višine vozila, zato so morali med dirko poseči po ukrepih, da bi se izognili diskvalifikaciji tudi na Madžarskem.
“Edino, kar smo si pri Mercedesu lahko mislili, je, da so dirkalnik nastavili prenizko in so morali v zadnjem stintu zvišati tlake v gumah. Uporabljali so motorni način, ki je motor upočasnjeval na koncu ravnine, ravno tam, kjer je največja obraba dna. To je edina stvar, ki si jo lahko razložimo na podlagi časov krogov, motornega načina in vsega tega.”