Izvršilni direktor Formule 1 Stefano Domenicali je odprl vrata možnosti krajših dirk v prihodnosti, da bi se šport še bolj približal mlajši generaciji navijačev, ki je odrasla skupaj z družbenimi omrežji.
Priljubljenost serije Drive to Survive je Formuli 1 prinesla rekorde tako na stezi kot na družbenih omrežjih, kjer privablja mlajše občinstvo, a hkrati ohranja zvesto bazo gledalcev. Da je zanimanje na spletu ogromno, potrjuje tudi zadnji primer, ko je posnetek najboljših trenutkov z VN Nizozemske presegel šest milijonov ogledov.
Prav ti poudarki so bili v ospredju Domenicalijevih izjav pred VN Italije v Monzi. Nekdanji šef Ferrarija je opozoril, da so dirke morda predolge za mlajše gledalce, ki se raje zadovoljijo s krajšimi povzetki dogajanja.
“Dolžina dirk je pomembno vprašanje, saj so za mlajše gledalce morda predolge. Na naših kanalih vidimo, da so izjemno priljubljeni ravno posnetki najboljših trenutkov. Generacija, ki je odrasla ob tradicionalni Formuli 1, to še vedno ceni, a velik del občinstva želi le bistvo,” je dejal Domenicali.
Ob tem je dodal, da uspeh Formule 1 ne sme pomeniti samozadovoljstva. “Danes nam gre zelo dobro, prav zato pa se ne smemo ustaviti. Moramo razmišljati o naslednjem koraku, ki ga bomo storili.”