Razlogov, zakaj se je sedemkratni svetovni prvak Formule 1 Lewis Hamilton odločil za Ferrari, je bilo kar nekaj, a eden od presenetljivih je prišel na dan šele nedavno.
Hamiltonova pogodba naj bi bila vredna kar 446 milijonov dolarjev, saj vključuje tudi njegovo fundacijo Mission44. Poleg finančnega paketa je Britanec iskal tudi več stabilnosti, potem ko mu je Mercedes lani ponudil le pogodbo 1+1.
Še en dejavnik pa je bila konkurenčnost. Ferrari je bil v sezoni 2024 hitrejši in je konstruktorski izgubil proti McLarnu le za 14 točk.
V podkastu Sky Sports The F1 Show je nekdanji dirkač in svetovni prvak Formule 1 Nico Rosberg spregovoril tudi o tem, kaj za dirkače pomenijo dnevi za sponzorje.
“Ne smem reči, da je to za nas mučno, ker bodo gledalci rekli: ‘Utihni. Zaslužiš ogromno, vse kar moraš narediti je, da greš na dogodek, se rokuješ in slikaš. Potem pa ti praviš, da je to mučno.’ Ampak res je mučno,” je razkril Rosberg.
Nemec je nato razkril, da imajo dirkači v Formuli 1 lahko tudi do dva meseca aktivnosti za sponzorje na sezono, kar je po njegovem vplivalo tudi na Hamiltonovo odločitev.
“To je bil eden od razlogov za Lewisov prestop,” je dejal Rosberg. “Ferrari svojih dirkačev ne obremenjuje s sponzorskimi dnevi. Njihova znamka je tako močna, da sponzorjem ni treba ponujati veliko časa z dirkači. Vem, da je imel Vettel v Ferrariju le deset takih dni. To je ogromna razlika, saj jih je bilo pri Mercedesu okoli 60.”
Rosberg je dodal, da prav ta razlika, še posebej ob koncu kariere, pomeni ogromno. “To je bil del Lewisove odločitve za Ferrari.”
Bo Hamilton postal šestkratni svetovni prvak? Massa je prepričan v uspeh na sodišču