Red Bull z nizom poznih nadgradenj tvega konkurenčnost v sezoni 2026

Red Bull z nizom poznih nadgradenj ohranja Maxu Verstappnu realne možnosti za naslov svetovnega prvaka Formule 1, a to bi lahko šlo na račun forme v sezoni 2026. Nizozemec je z dvema zmagama in dvema drugima mestoma po zahtevni prvi polovici letošnjega prvenstva znova dobil dirkalnik, sposoben boja za zmage.

Nadgradnje, kot je novo dno v Monzi in prednje krilce v Singapurju, v nasprotju z začetkom sezone zdaj delujejo. Ekipa iz Milton Keynesa je čakala dlje kot ostali, preden je na stezo pripeljala posodobitve, kar jim daje očitno prednost pred, recimo, McLarnom. Slednji bo MCL39 pustil nespremenjen do konca sezone, saj je ekipa vse moči usmerila v razvoj dirkalnika za leto 2026. Po mnenju šefa Andree Stelle je prav to razlog, da se Red Bull počasi približuje.

Toda takšna odločitev ima svojo ceno. Medtem ko se Red Bullovi inženirji še naprej osredotočajo na RB21, ostalim ekipam ostaja več časa in kadrov za nove projekte. Tudi omejitev proračuna lahko pri tem odigra vlogo. Šef ekipe Laurent Mekies priznava tveganje, a odločitvi stoji ob strani. “Z vidika Red Bull Racinga je to prava poteza, ne glede na druge. Zelo pomembno je, da razumemo, ali ima projekt še več potenciala.”

Dodaja, da je ključno preveriti, ali so orodja, s katerimi razvijajo dirkalnik, zanesljiva. “Če lahko s tem dirkalnikom dosežemo določeno raven zmogljivosti, bomo imeli samozavest čez zimo pri razvoju dirkalnika za prihodnjo sezono.”

Toda obstaja tudi druga plat. Če Red Bull naleti na težave zdaj, jih lahko prenese v sezono 2026. Vsak evro pa lahko porabijo le enkrat. “Seveda to nekaj stane, brez dvoma na račun projekta 2026. A menimo, da je to za nas odločitev, ne glede na to, kaj delajo drugi,” je sklenil Mekies.

Opozorilo za dirkača McLarna: Verstappen je zavohal naslov

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja