Lewis Hamilton je znova izrazil zaskrbljenost nad notranjo strukturo Ferrarija, medtem ko v Maranellu narašča napetost zaradi letošnje porazne sezone Formule 1, ki ni prinesla niti ene zmage, hkrati pa se stopnjuje pritisk na ključne člane ekipe.
Po navedbah Corriere della Sera se je Ferrarijeva sezona, ki naj bi bila boj za naslove, spremenila v niz frustracij, kar je priznal tudi šef ekipe Frédéric Vasseur, in v medsebojno prelaganje krivde.
Italijanski časnik Francozu, katerega položaj je znova pod drobnogledom domačih medijev, očita, da skuša krivdo za pomanjkljivosti modela SF-25 preložiti na dirkača ter se tako izogniti odgovornosti za pomanjkanje konkurenčnosti, ki ga ekipa vse bolj občuti.
Ferrari se skoraj zanesljivo spušča na četrto mesto v konstruktorskem seštevku, saj Mercedes in Red Bull napredujeta, medtem ko se zdi, da je Scuderia obstala pri iskanju načina, kako izkoristiti ves potencial svojega dirkalnika.
Po poročanju časnika se napetosti v moštvu še krepijo pred prihajajočimi spremembami pravil za sezono 2026. Hamilton naj bi vodstvu ekipe poslal še eno interno poročilo, v katerem ponavlja poziv k spremembam v načinu dela in pristopu na stezi.
Sedemkratni svetovni prvak naj bi že večkrat opozoril, da je Ferrarijev menedžerski sistem preveč centraliziran in tog, a naj bi njegovi predlogi ostali brez pravega odziva. Kljub začetni podpori, ki sta jo Hamiltonu namenila namestnik vodje ekipe Jérôme D’Ambrosio in tehnični direktor Loïc Serra, se je zdaj pod pritiskom znova znašel Matteo Togninalli, Ferrarijev koordinator ob stezi.
Po poročanju Corriere della Sera naj bi prav med njim prišlo do besednega obračuna z Vasseurjem po kvalifikacijah v Singapurju, zato bo tudi ta konec tedna v Austinu za italijanskega inženirja predstavljal nov preizkus.
Hamilton bo imel v Austinu zadnjo priložnost, da se izogne sramotnemu Ferrarijevemu rekordu





