Drugi dan testiranj v Bahrajnu je potekal precej mirno, saj so organizatorji odpravili težave z elektriko, ki so v sredo povzročile začasno zatemnitev dirkališča in celotno testiranje podaljšale za eno uro. Najhitrejši čas dneva je presenetljivo postavil Williamsov dirkač Carlos Sainz.
Razen nekaj manjših napak dirkačev, pri čemer je še največ zanimanja požela pirueta Charlesa Leclerca v zadnjem ovinku dirkališča, je dan potekal po ustaljenih smernicah, saj nobena izmed desetih ekip ni naletela na težave z zanesljivostjo dirkalnika, prav tako še nismo videli frčati aerodimaničnih delov.
Drugi dan testiranj se je nekaj ekip potem, ko so se prvi dan spoznavale z dirkalnikom in iskale primerne nastavitve, odločilo odpeljati simulacijo dirke, pri čemer sta največ zanimanja požela McLaren in Ferrari. Čeprav je dirkač ekipe iz Wokinga Lando Norris po koncu testiranj potožil, da se v ekipi soočajo z zaostankom za najboljšimi, so simulacije pokazale povsem drugačno sliko. McLaren je namreč ne glede na izbrano trdoto pnevmatik pokazal izjemno hitrost, konstantne čase in presenetljivo malo degradacije pnevmatik, kar gre pripisati zelo dobri uravnoteženosti dirkalnika. Ekipa pod vodstvom Zaka Brawna je namreč za letošnjo sezono pripravila povsem novo sprednje vzmetenje, ki temelji na novi geometriji sestavnih delov.
Če so lahko pri McLarnu navdušeni nad obnašanjem njihovega dirkalnika, pa podobno ne morejo reči pri Ferrariju, saj so bili časi Charlesa Leclerca na simulaciji dirke nekonstantni, kar je Monačan pripisal tudi slabim razmeram na stezi. Njegov moštveni kolega Lewis Hamilton je bil kljub temu ob koncu dneva bolj zadovoljen, saj je občutil napredek v razumevanju dirkalnika. Glede na simulacije je Ferrari v povprečju skoraj štiri desetinke na krog počasnejši od McLarna.
Simulacijo dirke je odpeljal tudi Mercedesov Kimi Antonelli, pri čemer so njegovi časi pokazali podobno raven hitrosti kot pri Ferrariju. Kot kaže bo največ težav letos ekipi iz Brackleya povzročala degradacija pnevmatik, kar je bilo še posebej očitno pri mehkejših trdotah (C3).
Val optimizma je čutiti pri Red Bullu, saj so v ekipi prepričani, da so odpravili težave, ki so pestile njihov lanski dirkalnik, zaradi česar se bosta lahko Max Verstappen in Liam Lawson letos borila za oba naslova svetovnega prvaka. Slednji je imel drugi dan testiranj rezerviran povsem zase, zaradi česar je imel priložnost preiskusiti različne nastavitve in simulacije.
Ekipe danes čaka zadnji dan testiranj preden se odpravijo na prvo dirko v Avstralijo, kjer bodo dokončno razkrite vse karte.