Za nami je dirka za VN Kitajske, ki je postregla z dominantno predstavo obeh McLarnov, na katero konkurenca ni našla konkretnega odgovora. V povsem drugačnih razmerah, kot so bile na dirki v Avstraliji, je na dirkališču Shanghai International Circuit v Šanghaju prepričljivo zmago slavil Oscar Piastri. Avstralcu sta se na odru za zmagovalce pridružila njegov moštveni kolega Lando Norris, ki danes ni imel resnih možnosti za napad na prvo mesto, in George Russell.
Prvi krog dirke je prinesel kar nekaj sprememb pri vrhu, pri čemer je Russellov neuspešen napad na prvouvrščenega Piastrija Britanca spravil v neugoden položaj, kar je hitro izkoristil Norris. McLarna sta si tako hitro zagotovila dvojno vodstvo. V ozadju smo videli počasen start aktualnega svetovnega prvaka Maxa Verstappna, katerega sta v prvem sklopu ovinkov prehitela oba dirkača Ferrarija, pri čemer je imel Leclerc bližnje srečanje z zadkom Hamiltonovega dirkalnika, s čimer je poškodoval levo stran sprednjega krilca. Čeprav je Monačan s tem izgubil pomemben del aerodinamičnega oprijema, se ni odločil za predčasen postanek v boksih. Povsem v ozadju smo videli napako Gabriela Bortoleta, zaradi katere je zapeljal s steze in hiter odstop Fernanda Alonsa zaradi odpovedi zavornega sistema na njegovem dirkalniku.
Dirka se je v naslednjih krogih umirila, pri čemer je Piastri uspel zvečati svojo prednost pred Norrisom nad eno sekundo, s čimer Britanec ni bil več v dosegu za aktivacijo sistema DRS. McLarnoma so sledili Russell, Hamilton in poškodovani dirkalnik Leclerca. V ozadju se je od prve peterice počasi oddaljeval Verstappen, katerega časi so bili okrog sekundo na krog počasnejši od najhitrejših na stezi.
Prvi je v bokse v 11. krogu zapeljlal Pierre Gasly, kar je sprožilo verižno reakcijo postankov. V ospredju sta prva menjavo opravila Hamilton in Verstappen, pri čemer so obema nataknili najtršo različico pnevmatik. Najhitrejši štirje so na stezi vztrajali do 15. kroga, ko sta v bokse zapeljala Russell in Piastri. Krog kasneje sta obema sledila še Leclerc in Norris, pri čemer je slednji zaostal za Russellom. Vodstvo je na svoj rojstni dan začasno prevzel Alex Albon.
Norris je v 18. krogu uspel ponovno prehiteti Russella, s čimer je bil vrstni red ponovno enak tistemu izpred postankov v boksih. Nekaj krogov kasneje se je Hamilton po kratkem pregovarjanju po radijski zvezi umaknil hitrejšemu Leclercu, s čimer je ta začel lov na Russella. Sedemkratni svetovni prvak je ob tem po radijski zvezi zahteval več povratnih informacij, kje izgublja čas. Zdelo se je, kot da Britanec sedi v povsem drugačnem dirkalniku, kot je bil tisti, s katerim je zmagal sprintersko dirko.
V sestrskem Ferrariju je Leclerc hitro ujel Russella, vendar je ta z izjemnim oprijemom in pospeški ob vstopu na najdaljšo ravnino Monačana ves čas uspešno zadrževal za sabo. V ospredju se je med Norrisom in Russellom vzpostavila razlika treh sekund, pri čemer je dirkač McLarna na željo ekipe pospešil in se odlepil od tretjeuvršenega Mercedesa.
Čeprav so pred dirko pri Pirelliju napovedali, da se bo večina dirkačev verjetno odločila za strategijo dveh postankov, se je vse bolj zdelo, da bo strategija enega postanka na koncu hitrejša. To sta ob koncu dirke potrdila oba dirkača ekipe Racing Bulls, ki sta zaradi strategije, ki jo je priporočil italijanski gumar, izpadla iz prve deseterice in posledično dirko zapustila brez točk.
V ospredju se je Verstappen vse hitreje približeval Hamiltonu, a je ta še pred spopadom za peto mesto zapeljal v bokse bo nov komplet najtrših pnevmatik. Čeprav je Britanec po tem začel nizati sekundo hitrejše kroge kot konkurenca, je hitro postalo jasno, da v 14 preostalih krogih ne bo ulovil aktualnega svetovnega prvaka. Prva peterica je tako dirko zaključila z zgolj enim postankom v boksih. V ozadju je vse bolje kazalo obema dirkačema ekipe Haas, pri čemer je Oliver Bearman prikazal odlične prehitevalne sposobnosti.
Proti koncu dirke se je z vse večjimi težavami z zavorami spopadal Norris, pri čemer se mu je hitro začel približevati Russell. Za njima se je odvil boj med Verstappnom, ki se je zdel v drugem delu dirke povsem prerojen, in Leclercom, pri čemer je slednji v zadnjih krogih moral priznati premoč Nizozemcu.
Prvo zmago letošnje sezone je tako na koncu slavil Oscar Piastri, kateremu je kljub težavam sledil moštveni kolega Norris, a verjetno bi dodaten Britancu povsem uničil dober rezultate. Na zadnjo zmagovalno stopničko je stopil Russell. Tik za odrom za zmagovalce se je uvrstil Verstappen, kateremu sta sledila oba dirkača Ferrarija. Odlično sedmo mesto je osvojil Esteban Ocon, kateremu so sledili še Andrea Kimi Antonelli, Alex Albon in Oliver Bearman.
Le nekaj ur po dirki je vodstvo sporočilo, da sta bila diskvalificirana oba dirkača Ferrarija in Pierre Gasly, pri čemer so Leclerca in Gaslyja diskvalificirali zaradi prekoračitve minimalne teže dirkalnika, Hamiltona pa zaradi prekoračitve minimalne debeline zadnje drsne plošče. Do točk sta se tako dokopala še Lance Stroll in Carlos Sainz.
Rezultati dirke za VN Kitajske
1. Oscar Piastri (McLaren)
2. Lando Norris (McLaren) +9,7
3. George Russell (Mercedes) +11,1
4. Max Verstappen (Red Bull) +16,6
5. Esteban Ocon (Haas) +49,9
6. Andrea Kimi Antonelli (Mercedes) +53,7
7. Alex Albon (Williams) +56,3
8. Oliver Bearman (Haas) +61,3
9. Lance Stroll (Aston Martin) +70,2
10. Carlos Sainz (Williams) +76,8
11. Isack Hadjar (Racing Bulls) +78,8
12. Liam Lawson (Red Bull) +81,1
13. Jack Doohan (Alpine) +88,4
14. Nico Hülkenberg (Sauber) +1 krog
15. Gabriel Bortoleto (Sauber) +1 krog
16. Juki Cunoda (Racing Bulls) +1 krog
Odstop: Fernando Alonso (Aston Martin)
Diskvalifikacija: Lewis Hamilton (Ferrari), Charles Leclerc (Ferrari), Pierre Gasly (Alpine)
Kvalifikacije za VN Kitajske – Piastri po tesnem boju osvojil prvi ‘pole’ v karieri