Formulo 1 in upravitelje steze v Suzuki so med dirkaškim vikendom na Japonskem presenetili številni manjši požari, ki so jih zanetili dirkalniki. Da bi se takšnim nevarnostim v prihodnje izognili, FIA in vodstvo kraljice motošporta razmišljata o prilagoditvah dirkalnikov.
Formula 1 je po zasedanju posebne komisije v izjavi za javnost zapisala: “Na zasedanju smo razpravljali o požarih na travi, ki so se pripetili med dirkaškim vikendom na Japonskem. Dogovorili smo se, da se razišče uporaba alternativnih materialov drsnih plošč (jeklo) in razmisli o posebnih prilagoditvah dirkališč.”
Kot je verjetno znano večini ljubiteljev Formule 1, imajo dirkalniki na svojem dnu nameščeno posebno leseno desko, imenovano tudi drsna plošča. Njena glavna funkcija je nadzor višine dirkalnika, kar lahko komisarji neposredno preverjajo preko njene obrabe po koncu dirke. Namerno prenizek dirkalnik ima namreč pomembno prednost, ki vpliva na čase na stezi. Zaradi prekomerne obrabe drsne plošče je bil nedavno po dirki za VN Kitajske diskvalificiran Lewis Hamilton.
Slaba stran lesene drsne plošče je, da lahko ob udarcih ob asfalt oddaja iskre, kar je sicer odlična priložnost za fotografe, vendar velika nevarnost za požare, še posebej ob vročem in suhem vremenu. Požari so tako letos že povzročili številne rdeče zastave in posledične prekinitve na Japonskem. Med zasedanjem komisije so se tako ekipe Formule 1 in FIA dogovorili, da bodo preučili možnosti uporabe jeklene drsne plošče, s katero bi se izognili obsežnemu iskrenju. Beseda je tekla tudi o prilagoditvi dirkališč, s katerimi bi v prihodnje preprečili podobne nevšečnosti.
Pri Mercedesu so odkrili hudo težavo dirkalnikov za sezono 2026: Sredi kroga bo …