Katere nadgradnje so Ferrari, McLaren in Red Bull pripeljali v Monako?

Ulično dirkališče v Monaku s svojo edinstveno postavitvijo za ekipe Formule 1 predstavlja edinstven izziv, zaradi katerega mnoge kja pripeljejo nadgradnje s katerimi želijo dirkalnike prilagoditi na ozko, vijugasto in grbinasto stezo. V nadaljevanju si preberite, kaj so v Monako pripeljale najboljše ekipe.

McLaren

Vodilni v skupnem seštevku konstruktorjev McLaren je v Monako pripeljal skupno 5 nadgradenj. Med njimi velja izpostaviti dve različni specifikaciji zadnjega krilca, ki se razlikujeta v količini potisne sile k tlom, ki jo nudita. Ekipa se bo med njima odločala pred kvalifikacijami. Medtem ko so bile 4 nadgradnje ustvarjene posebej za Monako, je ena tudi povezana z zmogljivostjo. Ta je namenjena predvsem boljšemu hlajenju sprednjih zavor.

 

Ferrari

Ferrari, za katerim je težaven začetek nove sezone Formule 1, v Monako ni pripeljal nadgradenj povezanih z zmogljivostjo. Ekipa iz Maranella se je namesto tega odločila pripeljati celoten paket, ki je specifičen za stezo ob Azurni obali. Zanimivo je, da so deli sprednjega in zadnjega krilca preneseni iz lanskoletnega dirkalnika SF-24.

Red Bull

Red Bull se je nadgradenj za stezo, na kateri pričakuje kar nekaj težav, lotil zelo resno. Ekipa iz Milton Keynesa je v Monako pripeljala novo specifikacijo zadnjega krilca in njegovega nosilnega stebrička, s katerima želi doseči večjo stabilnost dirkalnika. Novo je prav tako sprednje vzmetenje za doseganje boljšega hladilnega učinka.

Mercedes v Monako ni pripeljal nadgradenj.

Ali je FIA krivec za McLarnov padec in Red Bullov vzpon?

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja