Verstappen je prepričan, da je dirka v Monaku postala podobna igri ‘Mario Kart’

Max Verstappen je bil po dirki za VN Monaka, katero je zaključil na četrtem mestu, močno kritičen do pomanjkanja dogajanja na stezi. Aktualni svetovni prvak je dirko ob Azurni obali tako primerjal kar z legendarno igro ‘Mario Kart’.

Verstappen je na dirki v Monaku dolgo časa vodil, a ga je drugi postanek v boksih pomaknil izven mest na stopničkah, pri čemer mu ozka ulična steza ni ponudila resne priložnosti za prehitevanje. Čeprav je FIA v želji po večji po večji razburljivosti sprejela pravilo minimalno dveh postankov v boksih, Nizozemec nad tem ni bil posebej navdušen.

“Tukaj tako ali tako ne moreš dirkati, zato ni pomembno, kaj narediš. En postanek ali deset postankov, na koncu je vseeno. Čeprav sem imel na koncu, ko sem bil v vodstvu, povsem izrabljene pnevmatike, me vseeno nihče ni mogel prehiteti. Mislim, da lahko danes z dirkalnikom Formule 1 tukaj prehitiš le dirkalnik Formule 2,” je Verstappen kritično opisal dogajanje na dirki v Monaku.

“Razumem, kaj so hoteli narediti, ampak mislim, da ni delovalo.” Ali torej obstaja kakšen način, da bi FIA popestrila dogajanje na dirki v Monaku? “Ne vem. To je bilo podobni igri Mario Kart. Na dirkalnike bi le še mogli namestiti dele in se obmetavati z bananami. Morda bi morali površino narediti spolzko ali kaj podobnega.”

Preberite si, zakaj bosta odslej v Monaku obvezna minimalno dva postanka

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja