Ali nova direktiva o fleksibilnosti krilc vplivala na razmerje moči med ekipami? Wolff odgovarja

Z začetkom dirkaškega vikenda v Španiji bo v veljavo stopila nova direktiva FIE z oznako TD018, ki bo omejila fleksibilnost sprednjih krilc. Šef ekipe Mercedes Toto Wolff še ni prepričan, ali bo ta vplivala na razmerja moči med ekipami.

FIA je februarja objavila, da bo z začetkom dirkaškega vikenda v Španiji v veljavo stopila nova direktiva, ki bo močno omejila fleksibilnost sprednjih krilc. Medtem ko trenutna pravila določajo, da se lahko sprednje krilce upogne največ 15 milimetrov, bo nova direktiva to mejo znižala na 10 milimetrov.

Čeprav pri Mercedesu po katastrofalnem dirkaškem vikendu v Monaku, katerega sta tako George Russell kot tudi Andrea Kimi Antonelli zaključila brez točk, upajo, da bo nova direktiva pozitivno vplivala na njihovo konkurenčnost, šef ekipe Toto Wolff ni prepričan, kaj se bo zgodilo v Barceloni.

“Mislim, da je Ferrari najbolj konzervativen glede fleksibilnosti krilc. Nisem prepričan, kako in če sploh bo to vplivalo na razmerja moči med ekipami. To je le vidik radovednosti, ampak vseeno bo zanimivo videti, kaj se bo zgodilo,” je pogovor začel Avstrijec.

Mercedes je v Monaku doživel hud udarec, saj je ekipa iz Brackleya na preteklih dirkah pogosto zaostala le za McLarnom. “Tudi pri Ferrariju in Red Bullu smo videli, da lahko hitro skreneš s poti. Včasih prideš do točke, ko ne veš, ali nadgradnje delujejo ali je to zgolj vpliv okolice. Lani so bile visoke temperature naša šibka točka, zato moramo počakati do Španije, da ocenimo našo resnično konkurenčnost.”

Ste videli prepir med Wolffom in Vowlesom?

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja