Že nekaj let se zdi, da je drugi sedež pri Red Bullu uročen. Kdorkoli namreč postane moštveni kolega aktualnega svetovnega prvaka Formule 1 Maxa Verstappna, slej ko prej pogori. Nekdanji dirkač ekipe iz Milton Keynesa Alexander Albon meni, da pozna odgovor na to zagonetko.
Pri Red Bullu je hierarhija jasna. Mladi dirkači svojo pot v Formuli 1 pričnejo v sestrski ekipi Racing Bulls, kjer pridobijo izkušnje, da bi nekoč dirkali za prvo ekipo. Albon pozna ta proces, saj je tudi sam ob začetku svoje kariere dobil priložnost dirkati ob Verstappnu, čeprav se je pred tem le pol sezone pilil pri sestrski ekipi.
Tajec je podobno kot njegova naslednika Liam Lawson in Yuki Tsunoda naletel na trd oreh, zaradi česar je moral po letu in pol oditi. “Mislim, da so Red Bullovi dirkalniki ves čas na tanki meji. Max jih je sposoben krotiti. Sam sem imel veliko težav. To seveda govorim iz izkušenj,” je Albon dejal na novinarski konferenci pred VN Kanade.
“Jaz osebno menim, da je prestop za vse dirkače tako težak, ker je Racing Bulls precej prizanesljiv dirkalnik. Precej dobro je uravnotežen, zelo je stabilen in daje ti veliko samozavesti. To je seveda logično, saj ta dirkalnik najpogosteje vozijo novinci. Temelji ekipe so torej postavljeni na mladih dirkačih,” je razkril Tajec, ki poudarja povsem drugačno naravno Red Bullovega dirkalnika.
“Potem je tukaj Red Bull, ki je povsem druga skrajnost. Iz najbolj prizanesljivega greš v najzahtevnejši dirkalnik. Tako se moraš prilagoditi na dva povsem različna dirkalnika. Mislim, da bi se lahko z mojimi izkušnjami sedaj hitreje prilagodil, a to ni narava vseh dirkačev.”
Preberite si, kaj si je Helmut Marko sprva mislil o Verstappnu