Po poročanju italijanskih medijev naj bi Ferrari ta dirkaški konec tedna v Spielbergu predstavil novo različico dna dirkalnika, s čimer želi odpraviti težave, ki so zaznamovale prvo polovico sezone Formule 1.
Čeprav je moštvo v sezono vstopilo z jasnim ciljem borbe za oba naslova, se je hitro izkazalo, da prenovljeni SF-25 m zaostaja za tekmeci. Inženirji so dirkalnik sicer temeljito preoblikovali, a rezultati novega koncepta doslej niso upravičili pričakovanj.
Največ kritik leti na zadnje vzmetenje, ki je bilo letos močno spremenjeno. Domneva se, da prenizka togost povzroča nestabilnost in težave z uravnavanjem višine podvozja, kar vodi v izgubo aerodinamičnega oprijema in večjo obrabo dna.
Zaradi tega je Ferrari pogosto prisiljen dirkati z večjo oddaljenostjo od tal, kot je bilo načrtovano, kar pomeni izgubo več desetink na krog.
Ekipa iz Maranella pa kljub temu ne miruje. Kot poroča Autoracer, naj bi Ferrari ta konec tedna predstavil novo dno, prva faza večjega paketa nadgradenj, ki bo v celoti predstavljen čez dva tedna v Silverstonu. Glavni poudarek bo prav na zadnjem vzmetenju.
Gre verjetno za zadnjo večjo potezo Ferrarija pri reševanju koncepta, ki se je že od začetka izkazal za problematičnega in je močno razočaral tako Charlesa Leclerca kot tudi Lewisa Hamiltona. V Maranellu pa že pogledujejo proti sezoni 2026, novi tehnični dobi, v kateri si Ferrari novih spodrsljajev ne more več privoščiti.
Neverjetno – pri Ferrariju naj bi razmišljali o šokantni potezi