Analiza – zakaj je McLaren v Avstriji videti nepremagljiv

McLaren je že prvi dan prostih treningov na Red Bull Ringu pokazal odlično formo. Lando Norris in Oscar Piastri sta bila najhitrejša tako na en krog kot v simulacijah dirke, s precejšnjo prednostjo pred Maxom Verstappnom in ostalo konkurenco. Za njima se je razplamtel tesen boj med Red Bullom, Mercedesom in Ferrarijem.

Norris, ki je prvi prosti trening izpustil, se je na kratki in hitri stezi v Spielbergu prilagodil izjemno hitro. Že po nekaj krogih je bil na vrhu, tako na srednje trdi kot mehki zmesi pnevmatik.

Konfiguracija steze v Spielbergu s srednje hitrimi in dolgimi hitrimi ovinki v drugem in tretjem sektorju idealno ustreza McLarnu. Stabilna aerodinamična platforma in mehanski oprijem omogočata odlično ravnotežje MCL39 na vseh pnevmatikah.

Venturijev kanal na McLarnovem dirkalniku ustvarja izjemen podtlak, kar se je poznalo zlasti v srednje hitrih ovinkih (1, 5, 6, 10), kjer sta Norris in Piastri prepričljivo izstopala. Stabilnost med sprednjo in zadnjo osjo jima je omogočila tudi izredno hitro vožnjo na en krog.

To aerodinamično ravnovesje se je preneslo tudi v simulacije dirke. Norris in Piastri sta s polnim rezervoarjem dirkalnika namreč nizala zelo konkurenčne čase, pri čemer sta uporabljala različne zmesi pnevmatik. Oba sta lahko agresivneje napadala robnike in ves čas delovala samozavestno.

McLaren je znova uporabil novo specifikacijo prednjega krilca, predstavljeno že v Kanadi. Po testiranjih na prvem prostem treningu, sta na drugem treningu to specifikacijo uporabljala oba dirkača, pri čemer so se pozitivni učinki znova potrdili tudi na tej ‘klasični’ stezi.

Glede na prikazano v kvalifikacijskih in dirkaških simulacijah, je McLaren prvi favorit za ta dirkaški konec tedna. Če moštvu v nedeljo ne uspe dvojna zmaga, bi glede na petkovo formo to šteli že kot razočaranje.

Neverjetno – McLaren je v Avstrijo pripeljal nadgradnje narejene izključno po meri Norrisa

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja