Zakaj je Ferrari vztrajal pri postanku kljub Hamiltonovemu nasprotovanju

Lewis Hamilton je na dirki Formule 1 za VN Avstrije na lastni koži izkusil, kako se je njegov moštveni kolega Charles Leclerc počutil na dirki v Kanadi, ko ekipa ni želela poslušati njegovih želja glede strategije. Britanec je tokrat podvomil v smiselnost drugega postanka, ki ga je opravil v 51. krogu.

Hamilton je po radijski zvezi želel podaljšati svoj drugi ‘stint’ in preizkusiti drugačno strategijo. “Ali je moj tempo res slab? Gume so v redu,” je vprašal sedemkratni svetovni prvak. Inženir Riccardo Adami mu je odgovoril, da je za “optimalno dirko” potreben postanek. Britanec je klub temu vztrajal. “Gume so v redu. Lahko podaljšam? Koliko krogov je še? Nočem ustaviti, če je do konca še 20 krogov do konca.”

Odločitev ekipe je bila kljub temu dokončna, zato se je moral Hamilton ustaviti na postanku. Po dirki je dogodek komentiral Jerôme d’Ambrosio, namestnik šefa ekipe, ki je tokrat nadomeščal Frederica Vasseurja. “Šlo je le za vprašanje, ali bi ostali zunaj še nekaj krogov. V končni fazi ni šlo za nič nenavadnega. Na takšni stezi kot je Spielberg skušaš izpeljati optimalno strategijo in to smo storili z obema dirkačema,” je pojasnil Belgijec.

“McLarna sta bila očitno predaleč spredaj, George Russell pa precej zadaj. Tako smo bili z obema dirkalnikoma nekje vmes in smo se odločili za standardno in najbolj optimalno strategijo. Če si dirkač, se vedno sprašuješ, ali je to res najboljše? Lahko naredimo kaj drugače? To je normalno, to je njihova narava. Na koncu sem se pogovoril z Lewisom, pogledal številke in ugotovil, da je odločitev imela smisel.”

Russell je prepričan, da si Hamilton pri Ferrariju sam koplje jamo

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja