Preobrat! Ferrari naj bi se odločil za popolno spremembo filozofije pri dirkalniku za sezono 2026

Sveža poročila iz Italije razkrivajo, da se Ferrari pripravlja na temeljit premislek glede zasnove svojega dirkalnika za sezono Formule 1 2026.

Čeprav je do začetka prihodnje sezone Formule 1 še kar nekaj časa in je boj za drugo mesto v konstruktorskem seštevku še povsem odprt, ima Ferrari, tako kot večina ekip, že zdaj večino pozornosti usmerjeno v leto 2026.

Takrat se bo od ekipe iz Maranella pričakovalo, da se pobere po do zdaj razočaranju polni sezoni Formule 1, še posebej glede na visoka pričakovanja.

Eden ključnih problemov letošnjega modela SF-25 je zadnje vzmetenje, ki je v večini primerov inženirjem preprečevalo, da bi dno dirkalnika Formule 1 nastavili na želeno višino. Posledično so morali žrtvovati potisno silo in s tem tudi zmogljivost, da bi se izognili novim diskvalifikacijam, kot je bila tista na Kitajskem.

Med sezono je Ferrari na tem območju uvedel več pomembnih nadgradenj, ki sprva niso prinesla pričakovanih izboljšav. A na zadnjih dirkah Formule 1 je SF-25 vendarle omogočil obema dirkačema konstanten boj za stopničke.

Letos so se Ferrarijevi inženirji odločili za t.i. dvojno “pull-rod” zasnovo, tako spredaj kot zadaj. Po poročanju portala Autoracer pa se bo ta pristop leta 2026 spremenil. Ekipa naj bi prešla na “push-rod” sistem na zadku.

To bi bilo prvič po modelu F10, da bi Ferrari znova uporabil zadnje “push-rod” vzmetenje. To je bil dirkalnik, s katerim je bil Fernando Alonso leta 2010 tik pred naslovom, a ga je v Abu Dabiju zaustavil Sebastian Vettel z Red Bullom.

Ferrari je ekipa, ki z največ denarja ustvarja največjo katastrofo

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja