Ko je Oscar Piastri pojasnjeval trk, v katerega je bil vpleten na dirki Formule 1 za VN Brazilije, je dejal, da je kljub oblaku dima ob blokiranju koles ves čas imel situacijo pod nadzorom in da preprosto ni imel kam.
Po nesreči Lewisa Hamiltona s Francom Colapintom in trku Gabriela Bortoleta je na stezo zapeljal varnostni avto, ki je na stezi vztrajal nekaj krogov. Krajši prekinitvi je sledil zeleni signal, po katerem se je Piastri odločil, da začne svoj pohod proti vrhu.
V prvem ovinku je imel pred seboj Andrea Kimija Antonellija na sredini steze in Charlesa Leclerca na zunanji liniji, pri čemer se je odločil za tvegan napad po notranji strani. Toda prišlo je do dotika, pri čemer je Piastrijev McLaren zadel Antonellija, ta pa nato še nič hudega slutečega Leclerca, ki je moral posledično odstopiti z dirke Formule 1 za VN Sao Paula.
Na vprašanje o incidentu je Piastri dejal, da je bil trk posledica tega, da mu Antonelli ni pustil dovolj prostora na notranji strani.
“Po mojem sem imel čisto priložnost po notranji liniji, zato sem šel v napad. Res je, prišlo je do blokade koles, a bil sem povsem na notranjosti ovinka, na beli črti. Nisem mogel bolj levo in ne morem kar izginiti. Odločitev je takšna, kot je, eden izmed več težkih trenutkov tega dne in konca tedna. A če bi imel možnost, ne bi naredil nič drugače.”
Ko so mu povedali, da je bil v fazi zaviranja v resnici nekoliko za Antonellijem in Leclercom, je Piastri pojasnil, da je bil bolj previden, ker je bila steza na notranji strani še vlažna, medtem ko sta tekmeca zavirala kasneje.
“Res, zaostajal sem, a zato, ker sta onadva zavirala zelo pozno. Notranja linija je bila še malenkost spolzka, zato sem bil previdnejši. A ko si zunaj, imaš več manevrskega prostora. Ja, blokiral sem kolesa, a dejstvo, da sem kljub temu ostal na beli črti, dokazuje, da sem imel dirkalnik pod nadzorom. Če lahko držim linijo, sem očitno imel stvar pod kontrolo. Tako pač je.”
Na vprašanje, ali se mu zdi, da so komisarji situacijo ocenili preveč poenostavljeno, je odgovoril: “Ne vem. Kakor koli pogledaš, ne vem, kam naj bi se umaknil. Ko imaš tako dober pospešek proti prvemu ovinku in si povsem ob boku, se pač ne boš umaknil. Če bi šel še globlje, bi bilo to že pretirano tveganje. Bil sem tam, kjer sem lahko bil. Če bi se res videlo, da sem zapeljal naravnost in zgrešil ovinek ter zadel Kimija, bi razumel. Ampak dejstvo, da sem bil tako daleč levo, kot sem lahko, zadevo naredi precej bolj zapleteno.”
Leclerc za odstop v Interlagosu poleg Piastrija obtožil tudi Antonellija





