Audi je že preusmeril svoj projekt Formule 1 na sezoni 2027 in 2028, potem ko je ustavil del razvoja dirkalnika za leto 2026.
Nemški proizvajalec bo leta 2026 na stezi zamenjal Sauber in postal polnovredna tovarniška ekipa ob svojem debiju v najvišjem razredu motošporta, kot mnogi označujejo Formulo 1.
Navdušenje okoli projekta raste, prav tako pričakovanja. To je še dodatno podčrtal izvršni direktor Audija, Gernot Döllner, ki je dejal: “Do leta 2030 želimo biti v boju za naslov svetovnega prvaka.”
Le nekaj dni po tem, ko je Audi kot prvo moštvo predstavil koncept dirkalnika za sezono Formule 1 2026, pa so nekatere razvojne aktivnosti že ustavili in se usmerili v prihodnja leta.
“Razvoj pogonskega sklopa za 2026 je zaključen in zdaj smo osredotočeni na 2027 in 2028,” je za The Drive povedal tehnični direktor Audi F1, Stefan Dreyer.
“V Formuli 1 se razvoj komponent v resnici nikoli ne ustavi, vendar pa nam glede na omejeno količino koristnih podatkov iz trenutnega Sauberjevega in Ferrarijevega okolja ter na prihajajoče spremembe pravilnikov za 2026 nima smisla vztrajati pri prvem letu. Zato gledamo naprej.”
Dreyer je dodal tudi pojasnilo, da intelektualna lastnina pogonskega sklopa, ki ga je Sauber uporabljal, v celoti pripada Ferrariju. Nobenih tehničnih podatkov tako ni bilo deljenih s švicarsko ekipo, kljub Audijevemu nakupu Sauberja in večine njegovih sredstev.
Uradno! Audi je predstavil prvi koncept dirkalnika za sezono 2026





