Marko je razkril, da je bil tik pred šokantnim prestopom k Ferrariju

Dr. Helmut Marko in Red Bull sta v Formuli 1 skoraj sinonima za uspehe. Obe imeni sta namreč neločljivo povezani v enem najuspešnejših partnerstev v zgodovini športa.

Čeprav Marko pogosto ne dobi zaslug, ki si jih zasluži, je bil prav on tisti, ki je zasnoval vzpon F1 ekipe iz Milton Keynesa. Avstrijec je namreč pripeljal ključne ljudi, med njimi Christiana Hornerja kot vodjo ekipe in Adriana Neweyja kot tehničnega direktorja. Njune pridobitve so Red Bull Racing postopoma spremenile v velesilo Formule 1, kakršna je danes.

A zgodovina bi se lahko odvila povsem drugače, če bi Marko dolgo časa nazaj prestopil k Ferrariju. V pogovoru s Tomom Clarksonom v podcastu Beyond the Grid je 82-letni Avstrijec razkril, kako blizu je bil podpisu za Scuderio.

En teden pred nesrečo na dirkališču Clermont-Ferrand na VN Francije 1972, na kateri je izgubil levo oko, je Marko vozil Ferrarijev športni dirkalnik. “Teden prej sem vozil Ferrarijev športni dirkalnik. Startal sem z najboljšega položaja, končal drugi in dobil ponudbo za Formulo 1.”

Osupli Clarkson ga je vprašal, ali je bila ponudba res za Ferrari. Marko je potrdil. “Od Ferrarija, da. Vse je bilo že podpisano.”

Na vprašanje, ali je šlo za pogodbo, je Marko pojasnil: “Ne, šlo je za pismo o nameri. Moral bi priti v Maranello, ker se mora na koncu stari (Enzo Ferrari) vedno vključiti. Osebno moraš biti tam in se pokazati občinstvu.”

Čeprav v pogajanjih do tiste točke samega Ferrarija osebno še ni srečal, je imel priložnost videti legendo kasneje. “Ne, takrat je bil vpleten Peter Schetty, ki je bil takrat vodja ekipe.”

“Po Clermontu bi moral priti v Maranello, a sem šel pozneje skupaj z Nikijem Laudo. Malo sem mu pomagal pri pogajanjih, takrat sva se odpravila tja in sem Ferrarija prvič videl osebno.”

Ostra kritika “spolitiziranega” Ferrarija: Potrebuješ le dve možganski celici, da vidiš, kako slabi so

Pustite Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja