Nekdanji dirkač Formule 1 Romain Grosjean je na vzdržljivostni dirki Sahlen’s Six Hours of The Glen ponovno preizkusil meje svojih telesnih zmogljivosti. Dirka na zgodovinskem dirkališču Watkins Glen se je namreč odvijala v neznosni vročini, Grosjean pa je moral za volanom Lamborghinijevega dirkalnika preživeti tri ure brez osnovnih sredstev za uravnavanje telesne temperature.
V Grosjeanovem dirkalniku ni deloval sistem za hidracijo, prav tako pa ni imel klimatske naprave ali hladilnega jopiča, kar je zelo nevarna kombinacija. Francoz je bil prihodu iz kokpita vidno izmučen in na robu izčrpanosti. “Popolnoma sem kuhan in vem, kaj to pomeni,” je nekdanji dirkač Formule 1 še vedno fizično načet povedal za Autosport.
Francoz, ki se je po koncu kariere v Formuli 1 preusmeril v ameriške serije, vključno z IndyCar in zdaj IMSA, je znova pokazal izjemno odpornost. Po brutalni nesreči v Bahrajnu leta 2020 se je vrnil kot simbol trdoživosti, zdaj pa je v ZDA še enkrat več dokazal, da zna prestati ekstremne pogoje. Tokratni izziv ni bil spektakularen trk, temveč dolgotrajna fizična obremenitev v zaprtem in pregretem kokpitu, ki lahko dirkaču hitro vzame koncentracijo ali ga celo prisili k odstopu.
Kljub težkim okoliščinam se Grosjean ni predal. Z ekipo Iron Lynx je dirkalnik št. 63 pripeljal z 11. štartnega mesta do končnega sedmega, kar v konkurenci tovarniških moštev in vrhunskih dirkačev nikakor ni zanemarljiv dosežek. Poudarek pa tokrat ni bil na rezultatu, temveč na fizični in mentalni moči, ki jo je pokazal. Vzdržljivostne dirke pogosto potekajo v zahtevnih razmerah, a tokratne okoliščine so bile skrajne.
Dirko sta sicer dobila Tom Blomqvist in Colin Braun z ACURO ARX-06. Drugo mesto sta osvojila Jordan Taylor in Louis Deletraz v Cadillacu V-Series.R, tretje pa Ricky Taylor in Filipe Albuquerque, prav tako v Cadillacu.