Rob Marshall – McLarnov ključ do uspeha

McLaren je bil v vzponu že v drugi polovici sezone Formule 1 2023, a za nadaljevanje tega trenda je bila ključna okrepitev tehničnega vodstva z Robom Marshallom, ki se je ekipi pridružil januarja 2024.

Marshall, ki je v McLaren prispel po dveh izjemno uspešnih sezonah pri Red Bullu, je najprej sodeloval pri razvoju modela MCL38 med sezono 2024, nato pa imel večji vpliv na zasnovo letošnjega MCL39, dirkalnika, ki trenutno prepričljivo vodi v obeh prvenstvih.

Njegov pristop je pohvalil tudi nekdanji tehnični direktor Aston Martina Dan Fallows, ki je z Marshallom sodeloval že pri Red Bullu. V pogovoru za podcast James Allen on F1 je poudaril, da je Marshall odlična vez med oddelkoma za aerodinamiko in dinamiko vozila, kar je pri aktualnem tehničnem pravilniku ključnega pomena.

“Rekli smo mu ‘stric Rob’, saj je zelo prijeten človek,” je dejal Fallows. “Mislim, da je prav ta njegov značaj pomemben za ekipo. Ne zapleta se, ne igra političnih iger. Zna povezati ljudi.”

Po njegovem mnenju je imel Marshall verjetno vpliv pri McLarnovem pristopu k zasnovi vzmetenja za MCL39, ki sedaj predstavlja enega od ključnih elementov dirkalnika. “Zlasti pri teh pravilih je nujno, da vzmetenje deluje usklajeno z aerodinamiko in Rob zna zapolniti to vrzel med oddelki.”

Fallows dodaja, da je Marshall tudi izjemen inovator, posebej na mehanskem področju, kjer zna najti učinkovite rešitve za konkretne težave. “Pri vzmetenju smo letos videli nekaj zanimivih rešitev. Ne pravim, da je vse njegova zasluga, ampak njegov pečat je viden.”

Marshall pa ni le tehnični mož, temveč tudi pomembna osebnost v ekipi, saj zna prisluhniti, povezovati in pomiriti. “Ko je ekipa pod pritiskom, je taka oseba zelo dragocena.”

Kot ključno prednost McLarna je Fallows izpostavil predvsem njihov dolgoročen pristop k razvoju. Namesto da bi hiteli z nadgradnjami za takojšnje učinke, so načrtno testirali nove dele na prostih treningih in jih integrirali šele, ko so bili prepričani o učinkovitosti. “Odkar so naredili tisti velik preskok v 2023, so bili dosledni. Nadgradnje morda niso bile videti spektakularne, a so imele svojo logiko in filozofijo. Postopoma so izboljševali dirkalnik in korak za korakom postajali vse hitrejši.”

Pričakovano? Wolff obžaluje, da je McLarnu prepustil Mercedesove motorje

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja